ES | EU | EN

Bidaiak

maletak

Gertu aldizkaria

Hona hemen gure aldizkariaren ale guztiak

Eta paperean nahi baduzu, eskaiguzu

maquina

Aldizkarirako ekarpenak

Argazki eta bideo bilduma

camara

Bildumarako ekarpenak

Atzerrian ikasteko bekak

H.H._Udazkeneko proiektua.

Udazkena iristearekin bat haur hezkuntzako 2 urteko geletan gure proiektuari hasiera eman diogu. Urtaro hau ezagutzea da gure helburua.

Patio handira atera gara zuhaitzetatik erori diren hostoak jasotzera, udazkeneko koloreak erabiliz gure hostoak margotu ditugu, garaiko fruitu lehorrak ere ekarri ditugu eskolara baita barazki batzuk ere.

Ba al dakizue udazkeneko barazki eta fruituak zeintzuk diren?

Guk bai!

Ba al zenekiten txerriek ezkurrak jaten dituztela?

Guk hori eta beste hainbat gauza ikasi ditugu eta gure udazkeneko erakusketa horren guztiaren emaitza da.

Esteka honetan proiektuaren irudiak ikus daiteke

Abesbatzaren kontzertua

Kurtso amaierako datak DBHn

ERROR (no puede mostrarse el objeto)

LH_5. 6. mailak. Done Jakue bidea.

5. eta 6. mailako ikasle butzuek pasaden larunbatea, Done Jakue bidearen zatitxo bat egitera joan ginen. Goizeko 8:15etan eskolako sarreran elkartu ginen Ana eta Txemarekin. Hemendik Gasteizko tren geltokira ionez abiatu ginen. Trenez Dulantzira iritsi ginen.

Dulantzi  tren geltokitik Aiara bazelizara zuzendu ginen.  Hemen antzerki bat motibatzeko giza ikusi genuen. Dulantziko  geltokian Araba eta Gazteizko beste eskola batzuekin elkartu ginen. Hortik aurrera, San Juan de Arriaran baselizara abiatu ginen.

Hemendik elkarrekin atera ginen, eta ertzaintzaren laguntzaz errepide arriskutsua zeharkatu ginen.

Hamaiketakoa Burgelun jan genuen, horko iturria Arabako onenetarikobat delako.

Berriro martxan Estibalitzera arte. Basilika inguruan ibili ginen. Otoitza, gurutzeak, argazkiak eta bazkaria.

Añua herritxora joatea pentsatuta zegoen, baina zoritxarrez euria egiteko itxura zuenez, berriro aurreko bidea egindakoa atzera egin genuen.

Arratsaldeko 6:30tan berriro eskolara ailegatu ginen.  Primeran ibili ginen.

Ultreia et suseia,  Eup!!!

Hemen daude gure irudiak eta GARENOK taldearena.

Ikasturte bukaerako festa

Datorren ekainaren 8an AMPAk ikastetxeko festa antolatzen du, urtero bezala, eta horretarako dirua biltzeko asmoz, bizikleta hau zozkatuko dute.

Boletoak idazkaritzan dauzkazue!

Gertu 30!

Kalean dago jada GERTU aldizkariaren azken alea!

Primeran geratu da, oso polita. Zorionak erredakzio taldeari!

2017-18ko urtekaria

That´s our school

DBH lehen mailako ikasleek paseo bat ematen dute ikastetxetik. Haiekin joan nahi?

2018ko Inauteriak

Prematrícula 2018 - 2019

Urtero bezala, aurten ere 2018-19 ikasturterako eskola publikoetan izena emateko epea ireki egin da, haur hezkuntzan, lehen hezkuntzan eta bigarren hezkuntzan.

Eskaera ikastetxeko idazkaritzan eskura dauden inprimakien bidez egin daiteke, edo Eusko Jaurlaritzaren Hezkuntza Saiak duen webgunean dagoen lotara erabiliz:

Eskaera hau egin beharko dute, batetik, 2 urteko gelan sartu nahi duten ikasle guztiek eta, bestetik, lehen aldiz ikastetxe batean Haur Hezkuntza 2. Zikloan, Lehen Hezkuntzan,  Bigarren Hezkuntzan sartu nahi dutenek eta baita eskolatuta egonik ikastetxetik  aldatu nahi edo behar duten ikasleek.unean

Sartu esteka honetan aurrematrikularen egutegia jakiteko. EGUTEGIA.

Izena emateko epea:             urtarrilaren 29tik otsailaren 9ra

Samaniego Abesbatzaren 50. urtemuga

ERROR (no puede mostrarse el objeto)

Publizitate taillerra

Pasaden abenduan 4. mailako ikasleek publizitate tailler batean parte hartu zuten. Hona hemen haien lanaren emaitza:

Gabonetako postalak

Urtero bezala, 2017an ere gabonetako postal lehiaketa izan dugu. Hauek dira irabazleak:

Ainhoa Vega (3D)                                                                         Asmaa Saidi  (3B)

Eta egileek komiki bana jaso dute:

Olentzero ikazkin

Olentzero mendian bizi da eta han egiten du lan. Bere lana ikatz egitea da, egurra ikatz bihurtzea. Ba al dakizu Olentzerok nola egiten duen ikatza? Begira.

Egur pilo bat hartu eta pilatu giten du. Piloaren erdian zulo bat uzten du eta beste bat beheko partean. Egur-piloa moldatua daukanean, lurrez estaltzen du dena. Lurrez estalitako egur-piloari tontorra deitzen zaio.

Orduan, beheko zulotik su ematen dio tontorraren azpian dagoen egurrari. Egurra erretzen hasten da, baina hainbeste lurrekin ezin du ondo arnasa hartu eta horregatik astiro erretzen da,  guztiz erre gabe, sugarrik eta hautsik atera gabe. Egurrak behar bezala erretzeko airerik ez daukanez, ke handia botatzen du tontorraren erdiko zulotik.

Horrela, poliki-poliki tontorreko egurra ikatz bihurtzen da. Baina ikatza egiten den bitartean, Olentzerok tontorra zaindu egin behar du, sugatik atera ez dezan, bestela ikatzaren ordez errautsak bakarrik aterako lirateke.

2017ko Gabonetako erakusketa

Azaroak 25

¡Manos arriba para parar todas las violencias contra las mujeres!

Agathon´s stories

DBHko lehenengo mailan Agathonen historiari pare bat buelta eman diote. Hona hemen haiek idatzitako hainbat kapitulo.

Improve your English!

Ingelesa, frantsesa eta alemana atzerrian

2016_17ko urtekaria

2017ko Inauteriak. HH eta LH.

DBH_4. Bartzelonako bidaia

Esparruak